steureg

2022 februari

Webshop

Als je online de wereld nog niet goed kent, maar wel hele mooie producten hebt ontworpen, wat moet je dan doen? Diane van steureg nam contact op met de vraag of ik haar kon helpen met haar online zichtbaarheid. Inmiddels is haar webshop af en online.

Strategie

Zonder strategie geen Nahdie. Diane wist een heleboel en had ook al een heleboel. Het was vooral zaak om dingen te concretiseren en er over na te denken. We hebben gekeken naar relevante social media en hoe de huidige marktbetreding is. Om alles goed in beeld te krijgen, zijn we gestart met een styleguide en heeft Diane geïnvesteerd in goede productfotografie. Fotografie die in lijn staat met haar visie en product. Haar logo was er al, het was vooral zaak om hem terug te laten komen in zijn geheel en met de juiste context. Uiteindelijk komt dit tot zijn geheel in een huisstijlgids en is de basis voor een design gelegd, aan mij de taak om het terug te laten komen in de website met shop.

GTmetrix Grade bij oplevering

A

%

performance

%

structure

SEO-statistieken

nog niet beschikbaar/betrouwbaar

Klantervaring

Als je een goede, grappige, deskundige, lieve en meedenkende webdesigner zoekt: call Nahdie. She’s the best! Ik ben er zoooo blij mee.